دانلود پاورپوینت بررسی اصول اخلاقی در بازاریابی

مطالب دیگر:
📒پاورپوینت برنامه ریزی و کنترل پروژه در تشکیلات کارگاهی📒پژوهش مدیریت تغییر و تحول📒پرسش نامة اخلاق كاری اسلامي علی و الکاظمی 1988📒پرسشنامه محبوبیت برند بر وفاداری مشتری وتبلیغات دهان به دهان📒پرسشنامه احساس مثبت به همسر PFQ الری و همکاران ۱۹۷۵📒پرسشنـامه امیــدواری اشنـايدر و همکاران (۱۹۹۱)📒پرسشنامه بازاریابی رابطه مند،تبلیغات دهان به دهان📒پرسشنامه بازخوردهاي خوردن گارنر و گرفينكل (1979)📒پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز – 100 ماده ای 1968📒پرسشنامه پاسخ های مقابله ای بلینگز و موس 1981📒پرسشنامه حالت – رگه اضطراب اسپیلبرگر (STAI-Y) 1960📒پرسشنامه درگيري شغلي (مشاركت كاري) توماس لاداهل وكنجر 1965📒پرسشنامه رابطه ولی فرزندی مادر مارک فاین و همکاران 1983📒پرسشنامه روابط متقابل شخصي 2FIBRO-B ویلیام شونز 1966📒پرسشنامه سبك هاي تصميم گيري عمومي (GDMS) اسکات و بروس 1995📒پاورپوینت راهبردها و راهكارهاي سازماني و مدیران اثر بخش در مديريت بهره وري📒جزوه مدیریت استراتژیک و مدیران اثر بخش📒مفاهیم پایه و آموزش طراحی فرایند، خطوط لوله و تجهیزات پالایشگاهی📒پرسشنامه استاندارد شایسته سالاری📒پرسشنامه بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
مشخصات فایل مورد نظر در مورد دانلود پاورپوینت بررسی اصول اخلاقی در بازاریابی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
دانلود پاورپوینت بررسی اصول اخلاقی در بازاریابی,بازاریابی اخلاقی,pdf,نقش اخلاق در بازاریابی,مقاله بازاریابی اخلاقی,مولفه های بازاریابی اخلاقی,اخلاق حرفه ای در بازاریابی,بازاریابی اخلاقی چیست
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی اصول اخلاقی در بازاریابی در 327 اسلاید در قالب پاورپوینت , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان...

مناسب برای رشته: مدیریت و مدیریت بازاریابی

قسمتی از متن پاورپوینت:



مروری بر تاریخچه اخلاق
اخلاق در لغت، جمع واژه خلق و به معنی خوی ها است، از این رو دانش بررسی و ارزش گذاری بر خوی ها و رفتارهای آدمی، علم اخلاق نامیده می شود. انواع رفتارهای انسانی بر مبنای دو اصل، توارث در افراد (Promotion, Education) وتربیت (Behavioral Genetics) جامعه شکل میگیرند. هر چند زمینه ژنتیکی در انتقال این صفات ژنتیک کمی (Genetics (Quantitative نقش مهمی دارد. ولی عوامل محیطی خانواده، مدرسه، رسانه در واقع عامل بروز و شکوفایی هر ویژگی اخلاقی (چه بد و چه خوب) درمحیط است.


فهرست مطالب پاورپوینت بررسی اصول اخلاقی در بازاریابی:
بخش اول
مقدمه
زمینه های گوناگون اخلاق
علوم اجتماعی
علوم اقتصادی
علوم فنّی و مهندسی
علوم زیست محیطی و بو م شناختی
منابع
بخش دوم
اقوام روزگار به اخلاق زنده‏اند
پى‏نوشتها
آداب کسب و کار
پی نوشت ها
بخش سوم
بازار یابی از منظر اسلام
مقدمه
انتقادهای بازاریابی و تعلیمات اسلامی
نتیجه گیری
منابع
بخش چهارم
بررسی نقش و اهمیت اصول اخلاقی و قواعد اجتماعی فعالیتهای بازار یابی مستقیم
مشکلات بازار
اخلاق بازاریابی توصیفی
اخلاق بازاریابی هنجاری
اصول تبلیغات و بازاریابی نوین
انتقادهای وارد به آگهی‌های تجارتی
تاثیر جاذبه‌های‌ جنسی در بازاریابی
نتایج متناقض پژوهش‌ها دربارهء قدرت مجریان، در تبلیغات کالا
مدل‌های جنسی زنانه یا مردانه_ کدام یک موثرترند؟
بخش پنجم
بازاریابی سبز راهی به سوی رقابت پایدار
مقدمه
مسئولیت اجتماعی
بازاریابی سبز
دلایل سبز بودن
منابع و مأخذ



پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود